FOR UDSTILLERE

HVAD FÅR DU SOM UDSTILLER PÅ MYVENDO FAIR #8

SKANDINAVIENS STØRSTE PROMOTIONMESSE


Når du udstiller på Myvendo Fair, får du ikke bare nogle kvadratmeter!
Vi giver dig en messe ud over det sædvanlige - her kan du læse mere om alt det du får som udstiller.


Onsdag den 6. marts 2024 kl. 9:00 - 17:00 og torsdag den 7. marts 2024 kl. 9:00 - 16:00

ODENSE CONGRESS CENTER    ØRBÆKVEJ 350   5220 ODENSE SØ   DANMARK

HVEM, HVAD, HVOR OG HVORNÅR?


Myvendo Fair er Skandinaviens største fagmesse for promotion og reklame.


Udstillerne er producenter, grossister og agenturer fra hele Europa indenfor: Reklamegaver, Promotion, Skilteproduktion, Reklame, Kommunikation, Tekstiltryk og Broderi samt Reklametextil og Firmatøj.


Messen besøges af Forhandlere og Distributører af promotionprodukter,
Reklame- og Eventbureauer samt Tekstiltrykkerier, Broderi firmaer og Skiltefirmaer fra Skandinavien


Myvendo Fair er åben for besøgende, der har gratis adgang:
Onsdag d. 6. marts 2024 kl. 09:00 - 17:00
Torsdag d. 7. marts 2024 kl. 09:00 - 16:00


i Odense Congress Center, Hal C, Ørbækvej 350, 5220 Odense SØ, Danmark.


KONTAKT: Du er altid velkommen til at kontakte os. Send email, eller ring på telefon +45 2720 0508.

DU KAN STADIG NÅ AT BOOKE EN STAND


Ja, selvfølgelig kan du booke en stand nu, og når du booker en stand på

Myvendo Fair, får du meget mere end nogle kvadratmeter og et par vægge.

Men du skal være hurtig - der er næsten udsolgt på Myvendo Fair 2024.


Uanset om du vil møde nye kunder, eller du vil pleje dine eksisterende kunder så skal du overveje en stand på Myvendo Fair.

Husk at promotionmessen giver dig mulighed for at netværke med potentielle kunder og kolleger.

 

Du kan vise dine nyeste tendenser, teknologier, og produkter fra dit sortiment og præsentere dig for Forhandlere og Distributører af promotionprodukter, Reklame- og Eventbureauer samt Tekstiltrykkerier, Broderi leverandører og Skiltefirmaer.

 

Gå ikke glip af en stand på Myvendo Fair, hvor du får meget mere end nogle kvadratmeter.


Opbygningen af Myvendo Fair er helt speciel, med korte gange der alle starter og slutter i det centrale kaffeområde, som altid samler mange mennesker. Næsten alle stande er opbygget, så der er minimum 2 åbne sider, og dermed mere indbydende overfor de besøgende. Vi tilbyder dig en færdig standpakke, som består af: Hvid standvæg, gulvtæppe, kraftig LEDspot over standen, 220V strømstik og gratis kaffe, te og vand under hele messen, også på opbygningsdagen.


Du får en messe ud over det sædvanlige.

 Lidt info om din stand:

  • STAND MED MINIMUM 2 ÅBNE SIDER, som betyder at du har en stand, der er åben og indbydende.


  • GRATIS GULVTÆPPE, du vælger mellem 5 standardfarver, Grå, Sort, Rød, Blå eller Grø.


  • GRATIS BASIS LYS OVER DIN STAND, du har 1 LED spot, pr. 9m2,  i loftet over din stand.


  • GRATIS STRØM, du har 1 strømstik til pc, eller telfonopladning.


  • ALLE BESØGENDE KOMMER FORBI DIN STAND - på samme måde som i forlystelsesparker, har vi anlagt gangene, så besøgende ledes rundt på hele messen og forbi alle stande.


  • 1 GRATIS LEAD SCAN APP FØLGER MED HVER STAND, du bruger din smartphone til at opsamle data på dine besøgende ved at scanne deres navneskilt. Du får én bruger gratis og kan tilkøbe flere, hvis du har behov.


 Lidt info om aktiviteter på messen:

  • KATALOGBAR - En helt ny katalogbar ved receptionen i indgang Nord, hvor du helt gratis kan lægge dine kataloger, som besøgende kan tage med sig. Som en ekstra bonus sørger vi for en gratis stoftaske til de besøgende.


  • SHOWPOINTs - er trendområder med nyheder og produkter. Det er gratis at indlevere produkter og nyheder.

 

  • TAKE AWAY SAMPLES - hvor du kan få en kurv, til vareprøver og give-aways. Vi har opstillet kurve med dit firmanavn og standnummer. Det er gratis at deltage og du leverer vareprøver ind til os.

 

  • UNDER THE CHRISTMAS TREE - julegaveideer i stor stil. Her kan du få et gratis podie, hvordu kan udstille din bedste julegaveide til julen 2024. Du får firmanavn og standnummer vist på podiet.

 

  • PROFILSIDE PÅ MYVENDOFAIR.DK - er en gratis service på udstillersiden, på messens website.

 Lidt info om service på messen:

  • GRATIS KAFFE OG TE - VAND OG CHIPS TIL ALLE - Under hele messen er vores kaffebar åben, og du kan hente al den kaffe eller te du kan drikke, helt gratis.

 

 

  • GRATIS ADGANG, både udstillere og besøgende har gratis adgang til Myvendo Fair. Både besøgende og udstillere skal blot booke en adgangsbillet.


  • GRATIS PARKERING, Du finder sagtens en parkeringsplads. Odense Congress Center har 1500 gratis parkeringspladser til både udstillere og besøgende.


  • GRATIS WIFI på hele messen. Du får oplyst kode når du ankommer til din stand.


  • MINGLE & NETVÆRK, onsdag aften har du  mulighed for at deltage i den hyggelige netværksaften.

 


Lidt info om markedsføring af messen:

MARKEDSFØRING AF Myvendo Fair, sker gennem nyhedsbreve til ca. 6500 personer i Danmark, Norge, Sverige og Finland. Vi poster nyheder på Linked In, Facebook og Instagram.

Vi bruger også materialet fra din profilside til nyhedsbreve, så det er af stor betydning for dig at din profilside er opdateret i god tid inden messen


PROMOTION CREATOR online. Du kan få en fordelagtig rabataftale på 6 måneders annoncering før messen åbner. Myvendo Fair driver også det danske online branche magasin, som udsender et månedligt nyhedsbrev til ca. 6500 personer i Danmark, Norge, Sverige og Finland, der alle arbejder med promotion og reklameprodukter.

KATALOGBAR


Vi vil gerne fortælle dig om en spændende mulighed for at få endnu mere ud af din deltagelse på Myvendo Fair.


Vi har oprettet en katalogbar i indgang Nord ved receptionen, hvor du helt gratis kan placere dine salgskataloger til fri afhentning for besøgende.

 

Som en ekstra bonus kan besøgende også tage en gratis stoftaske, hvilket gør det nemt for dem at bære rundt på de kataloger, de har samler ind i katalogbaren.

Vi opfordrer dig til at deltage i denne enestående mulighed for at promovere dine produkter og services. Husk at tilmelde dig til denne gratis aktivitet.

Du tilmelder dig på myvendofair.dk / udstillerguide og tilmelding, hvor du finder alle oplysninger om placering af jeres kataloger.

UNDER THE CHRISTMAS TREE

Vores populære fokusområde, som har stor succes hos besøgende distributører på Myvendo Fair.



Under the Christmas Tree er vores vigtige inspirationsområde for udstillere, der ønsker at maksimere firmajulegavesalget til julen 2024. Det er gratis at deltage og du får en enestående mulighed for at præsentere dine produkter og være en kilde til inspiration for besøgende, der planlægger julen 2024.

Vi er stolte af at præsentere et design- og gaveområde, der summer af kreativitet og inspiration. Som deltager får du et udstillingsbord, hvor du kan fremvise dine bedste julegaveideer. Besøgende vil finde dit firmanavn og standnummer nemt tilgængeligt ved din udstilling.

Reserver din plads på Under the Christmas Tree allerede nu, og bliv en del af det flotte område, der vil inspirere og motivere dine potentielle kunder til at lade dine gaver indgå i deres sortiment af firmajulegaver i 2024.

SHOW POINT


SHOWPOINT er TREND og NYHEDS områder,

hvor alle udstillere viser nyheder og andre specielle produkter.

SHOWPOINTs er et must-see område for alle messegæster, der ønsker at opleve de seneste trends og nyheder fra de forskellige leverandører. Som udstiller kan du helt gratis præsenterer dine nyeste og mest spændende produkter i SHOWPOINTs-området, så du kan vise hvad der er hot og trendy i din kollektion.


Det bedste ved SHOWPOINTs er, at dit eget lille område, er tydeligt mærket med navn og standnummer. Det gør det lettere for kunderne at kontakte dig og få mere information om dine produkter.


Men det er ikke alt! SHOWPOINTs er også en del af kaffebaren, hvor alle kan nyde en gratis kop kaffe, te med søde sager, samtidig med at de udforsker de forskellige udstilleres produkter.


Book en stand og tilmeld dig allerede nu til denne gratis aktivitet, og vi sender dig oplysninger om hvordan vi opbygger SHOWPOINTs i 2024. Vær med til at vise de seneste og mest spændende promotionprodukter til promotion branchen.


TAKE AWAY SAMPLES


TAKE AWAY SAMPLEs på MYVENDO FAIR er det er et helt særligt område, hvor du som udstiller kan præsenterer et produkt i form af gratis prøver til de besøgende. Det er en fantastisk mulighed for at skabe interesse for dit firma og produkter, samtidig med at du giver de besøgende en konkret prøve, evt. med dit firmalogo, med hjem til deres showroom.


På TAKE AWAY SAMPLES området, har vi opstillet kurve med dit firmanavn og standnummer. Det er gratis at deltage, du skal blot levere vareprøver ind til os. Vi fylder en kurv med dine prøver til de besøgende og sørger for gratis tasker, som de besøgende kan fylde.


Book en stand og tilmeld dig til denne gratis aktivitet, og vi sender dig de praktiske oplysninger.

LEAD SCAN APP


GRATIS LEAD SCAN APP FØLGER MED HVER STAND - Mange steder koster det kassen at benytte sig af en Lead Scan app, bare ikke på Myvendo Fair, hvor der er en gratis bruger inkluderet i standprisen. Du bruger din smartphone til at opsamle data på dine besøgende ved at scanne deres navneskilt.


Normalt koster denne app 800,- pr. bruger.

Du får en gratis bruger af Lead Scan med din stand på Myvendo Fair, og er I flere på standen, kan du tilkøbe flere brugere.

Alle vejledninger og instruktioner fremsendes i januar 2024 af Odense Congress Center hvor du også kan få support til systemet.



Et virkelig godt værktøj, som er en stor succes for alle udstillere.

udstiller får du også en leadscan app, så kan du scanne besøgende på din stand og meget andet.



Gør din deltagelse på Myvendo Fair til en succes

ved at bruge Lead Scan!


Kender du følelsen af at have mødt spændende og interesserede potentielle kunder på en messe eller et arrangement, men ikke have fået alle deres oplysninger noteret ned? Eller at miste dine noter på vejen hjem?


Når du udstiller på messen, er det vigtigt at indsamle de rigtige kontaktoplysninger og tage gode noter om gæsterne på din stand. Med Lead Scan appen kan du nemt og overskueligt samle alle data ét sted. Undgå disse problemer fremover ved at bruge Lead Scan. Når du deltager på MyVendo Fair, kan du gratis bruge Lead Scan appen, som nemt og hurtigt opsamler værdifulde oplysninger for dig


Det er vigtigt at være opmærksom på at samle data korrekt, da du kun har én chance for at fange kundens interesse, inden de går videre til næste udstiller.

Herefter skal du sikre dig, at de indsamlede data er brugbare og relevante for din virksomhed, og at du har fat i de rigtige personer.

Når du kommer hjem, begynder det egentlige arbejde. Med en systematisk opsamling af data har du et klart overblik over, hvornår og hvem der har besøgt din stand. Du har et ensartet datagrundlag der tydeliggør ejerskabet af hver lead, og som er klar til at blive integreret i din virksomhed CRM-system.


Ved at bruge Lead Scan appen får du følgende fordele:

  • Store tidsbesparelser ved at digitalisere hard-copy data med få klik.
  • Systematik og ensartethed i dine data, som nemt kan importeres direkte ind i dit CRM-system.
  • Mulighed for at levere materialer som pdf-kataloger og prislister på stedet.
  • Mulighed for at notere yderligere information om dine besøgende.
  • Appen leveres af Eventbuizz og support får du hos Odense Congress Center



MARKEDSFØRING AF MYVENDO FAIR


Læs lidt om vores strategi til at markedsføre messen og hvordan vi hjælper jer med at få mest muligt ud af jeres deltagelse på Myvendo Fair.


Vi har implementeret en omfattende markedsføringsplan, der er målrettet og effektiv. Vi sender målrettede nyhedsbreve til ca. 3500 relevante personer i den danske reklamebranche. Derudover når vi ud til ca. 2500 personer i branchen i Norge, Sverige og Finland.

Dette sikrer, at vi når ud til en bred og kvalificeret målgruppe, der er interesseret i jeres produkter og tjenester.


For at øge vores synlighed og tiltrække endnu flere deltagere bruger vi også sociale medieplatforme som LinkedIn, Facebook og Instagram. Her deler vi regelmæssigt nyheder og information om messen, hvilket giver jer en ekstra platform til at nå ud til jeres målgruppe.

Som et helt nyt tiltag tilbyder vi et SoMe opslag hvor du er repræsenteret helt alene.

Derfor er det også vigtigt at du følger os på messen sider på sociale medier:


På vores messewebside får I også en unik mulighed for at promovere jeres virksomhed. Vi inkluderer jeres firmalogo og standnummer på udstillerlisten samt et link til jeres gratis profilside. Vores dygtige team vil endda uploade og producere jeres profilside uden beregning. Profilsiden vil indeholde alle jeres kontaktoplysninger, en beskrivelse af jeres virksomhed og nogle produktbilleder. Dette er en fantastisk måde at skabe opmærksomhed omkring jeres virksomhed og øge jeres synlighed blandt potentielle kunder.


Sidst men ikke mindst, Myvendo Fair udgiver også det danske branchemagasin PROMOTION CREATOR online. Dette magasin når ud til ca. 6000 mennesker i Skandinavien via et månedligt nyhedsbrev. Ved at markedsføre jer på Promotion Creator i god tid før messen kan I skabe interesse for jeres produkter og virksomhed og dermed øge jeres chancer for succes på messen.

LÆKKER FROKOST


På MYVENDO FAIR finder du altid en hyggelig restaurant.


Streetfood med kylling, en poké bowl eller nudelsalat indtaget ved picnicborde i casual og hyggelige omgivelser. Nyd din frokost  over en god snak med kollegerne i vores hyggelige uformelle streetfood restaurant.


Vi overlader det trygt til restaurantchefen på Odense Congress Center at sørge for et spændende udvalg af retter til fornuftige priser, og vi sørger for den hyggelige stemning i restauranten.

GRATIS KAFFE OG SØDE SAGER


Når du besøger Myvendo Fair.


Er du velkommen i kaffebaren og få en kop dejlig varm kaffe eller te.

Kaffe, te og lidt chokolade er gratis for alle under hele messen.

Der er noget særligt hyggeligt ved at tage en pause fra messens mange indtryk, sætte sig ned og nyde en kop kaffe sammen med kolleger og leverandører. Det giver mulighed for at snakke, dele erfaringer og skabe relationer på en afslappet måde.


"Kaffe er et knus i et krus"

I kaffebaren kan du også få gratis kildevand og snacks, så her er der mulighed for at tage en pause og hvile benene.


PRAKTISKE INFORMATIONER

ÅBNINGSTIDER i 2024:

Opbygning:

Tirsdag d. 5. marts kl. 8:00 - 22:00

Onsdag d. 6. marts kl. 7:30 - 8:30


Messens åbningstid:

Onsdag d. 6. marts kl. 9:00 - 17:00

Torsdag d. 7. marts kl. 9:00 - 16:00


Nedtagning:

Torsdag d. 7. marts kl. 16:00 - 22:00

Fredag d. 8. marts kl. 8:00 - 12:00


Under opstilling og nedtagning er der adgang til hallen gennem SYD og NORD portene.

Se også vores A-Z INFORMATION TIL UDSTILLERE. Her finder du svar på rigtig mange spørgsmål.

STED:

Odense Congress Center HAL C, Indgang NORD, Ørbækvej 350, 5220 Odense SØ, Danmark.


PARKERING og INDGANG:

Kør bag om JYSKE BANK ARENA, følg skilte til pakeringspladsen. Al indgang sker gennem indgang NORD. I opbygningstiden kan du komme ind i hallen gennem SYD og NORD portene.

Husk at registrere alt personale der er med på messen, i god tid før messen. Gå til receptionen og få udleveret dit udstillerkort.


FÅ DE SIDSTE NYHEDER:

Husk at følge os på LinkedIn, FaceBook og Instagram. Tilmeld dig til vores nyhedsbrev HER, så er du sikker på, at du hele tiden er opdateret med de sidste nyheder og informationer. Alle vigtige informationer omkring din stand og lignende kommunikeres direkte på email.


PLANLÆG TUREN:

Det er nemt at komme til Odense. Odense Congress Center ligger tæt på motorvejen. Kommer du fra udlandet, kan du flyve ind til Københavns Lufthavn, og herfra afgår der direkte tog til Odense ca. hver time. Fra Odense banegård, er der kun en smuttur i taxa til Odense Congress Center.


SCENEN I RESTAURANTEN


ONSDAG d. 6. MARTS:

INDFLYVNING TIL AI OG HVORDAN KAN PROMOTIONBRANCHEN BRUGE AI


Dansk Promotion inviterer til netværksarrangement, når messen lukker den 6. marts fra kl. 17. Vi mødes i messerestauranten, hvor du vil få mulighed for at høre, hvad AI kommer til at betyde for promotionsbranchen og din forretning.


Vi får en indflyvning til, hvor langt vi er nået med AI-teknologien, hvad er mulighederne, og hvad er begrænsningerne. AI giver helt nye muligheder for at lave lækre produktpræsentationer til langt lavere priser end traditionelle fotosessions.

Du vil også se konkrete eksempler, til dette spændende miniseminar.

Baren er åben, og der vil være mulighed for masser af netværk.


TORSDAG d. 7. MARTS:

Mit navn er Ulrik Trend Mogensen, og jeg deler ikke kun teoretisk viden….


Jeg trækker på mine egne erfaringer som sælger, salgschef og salgstræner.

Præcis de udfordringer, du som virksomhedsleder, salgschef eller sælger møder i din dagligdag, har jeg også stået i.

Torsdag d. 7. marts kan du få gavn af min store erfaring og succes med salg.
De sidste 10 år har jeg hjulpet B2B virksomheder med at booste deres salg og kundeservice.

På de 2 talks på Myvendo Fair 2024 får du derfor ikke kun akademiske teorier, men praktisk salgserfaring og konkret input, som jeg ved kan gøre en forskel for dig og din virksomhed.


PROGRAM:



kl: 17:10

- Velkomst v. Carina Christensen,
GRAKOM/Dansk Promotion


kl: 17:20

- Er generativ AI det nye sort?

Hans Harhoff Andersen fra Inspari.

Hvor stor en omvæltning vil AI blive for vores forretning, og hvad er det specifikt, der gør generativ AI så banebrydende? Og hvad skal man som organisation være opmærksom på i arbejdet med teknologien? Det får vi Hans Harhoff Andersen, som er Data Science & AI Lead hos Inspari til at fortælle os mere om.


kl: 17:50

- Brug af AI genererede billeder i din produktpræsentation

Michael Rying, fra Scenes.

Scenes er Danmarks første bureau, der udelukkende satser på AI-genererede kampagner. Scenes kombinerer de rigtige produktfotos med AI-genererede scener for at skabe et visuelt flot blandet reality-billede, optimeret til kreativ digital markedsføring, sociale medier og annoncering. Michael Rying fra Scenes viser, hvordan arbejdet med AI kan give langt mere spændende produktpræsentationer til en rimeligere pris end med traditionelle kampagner. Se hvilke cases Scenes har arbejdet med her.


Kl: 18:30

- Tak for idag.


Kl. 14:30: Fra Lead til Ordre.


Vil I også have endnu mere ud af jeres varme leads?

Mange virksomheder har et struktureret og professionelt marketing setup,
der giver gode resultater og leverer mange leads til sælgerne. 

Har I også en struktureret og professionel salgsproces?
Eller overlader I jeres dyrebare leads til sælgernes individuelle salgsmetoder.

Få en 5 trins salgsproces der sikrer, at I kommer godt og sikkert fra Lead til Ordre

Mød mig også på stand 5607


Få en snak om: Ka’ li, Ka’ du, Ka’ kost salgsmodellen.

Jeg har også et stærkt tilbud på bogen Ka’ li, Ka’ du, Ka’ kost der går i dybden med salgsmodellen.
Du får nøglen til, hvordan du får succes med dit personlige B2B-salg og et helt nyt mindset. I bogen får du alle de værktøjer, du skal bruge, for at skabe succes med dit personlige B2B-salgsarbejde.

  • Nå dine salgsmål.
  • Skab et større salg ved at fokusere på at HJÆLPE kunden.
  • Skab loyale kunder, der vender tilbage igen og igen.
Torsdag den 7. marts kl.: 10:30 - Det gode kundemøde.
Torsdag den 7. marts kl: 14:30 - Fra lead til ordre.
 
 
 
 
 
 

Kl. 10:30: Det gode kundemøde.


58%*af alle kundemøder giver ingen værdi for kunden!

Der findes altid sælgere, der vil levere til lidt lavere priser, og som påstår at have lidt bedre produkter.
Men når du ved hjælp af ”Det gode kundemøde” viser kunden, at de opnår langt større værdi, ved at samarbejde med dig, ja så bliver det dig der løber med salget.

 

Få konkrete input til, hvordan du får dine kundemøder til at give værdi.

Hvordan forbereder du dig selv og kunden, inden et godt kundemøde.

Hvordan træffer kunden beslutningen om at handle med dig.

Hvordan minimerer du kundens fokus på pris, pris, pris.

 

*RAIN group.          

TIL MARTS 2024 FÅR DU EN HELT ANDEN NETVÆRKSAFTEN


Netværksaftenen i forbindelse med messen er en enestående mulighed for dig og dit personale.

Meet n Eat er temaet for arrangementet, hvor vi skruer helt op for netværkeri, en hyggelig aften med buffet og dæmpet dj-loungemusik. Efter spisningen med snak og hygge kan du fortsætte netværkeriet i kælderbaren.


Netværksaften 2024

Se her hvorfor du ikke bør gå glip af det:

Hygge kombineret med viden og indsigt:
Start med at tilmelde dig og dit personale Dansk Promotions spændende gratis arrangement som begynder i messerestauranten kl. 17:00.


Du har mulighed for at bestille billetter til en fantastisk netværksaften som starter efter Dansk Promotions spændende arrangement.


Netværksaftenen meet n eat starter kl. 19:00 og slutter kl. 21:30 i lokale Sjælland på Hotel Odense. Herefter fortsætter festen i hotellets kælderbar indtil kl.: 01:00


Bestil dine billetter til netværksaftenen
onsdag d 6. marts 2024.

Vi har sørget for, at prisen til netværksaftenen er yderst rimeligt.

Billetter skal forudbestilles senest 19. februar 2024.
Vi gør opmærksom på, at der ikke sælges billetter til netværksaftenen i døren. 


MENU:

Første glas, vin, øl eller vand er er inkluderet i billetprisen, og serveres ved bordene. Herefter kan du købe dine drikkevarer i baren. Spisning slutter med kaffe og dessert ca. kl. 21:30 - 22:00.


Vi skal have en lækker buffet som består af:

  • Koldrøget laks med fynsk rygeostecreme, radiser, sprød salat og dild
  • Fynboskinke med tomatrelish, cornichon og oliven
  • Rosastegt oksetyksteg med timian, hvidløg og grove urter
  • Skindstegt velfærdskylling med citron og rosmarin
  • Kalveskysauce på økologisk most og grovkornet sennep
  • Stegte petit kartofler med smør og krydderurter
  • Årstidens grønne salat med dressing
  • Spidskålssalat med citrusvinaigrette, hvedekerner, ærter, radiser og persille
  • Æblekage på fynske æbler med makron og pisket fløde, hertil kaffe og te.


Pris pr. person: 379,00 ex moms - Billetter skal forudbestilles senest d. 19/2-24.

Når du bestiller dine billetter, sendes de til hver enkelt deltager, og du modtager en ordrebekræftelse fra Myvendo Fair, med navne på deltagere, som vi vil bede dig kontrollere. Efterfølgende fremsender vi din faktura.

HOTELLER


Book hotel.

Odense Congress Center har reserveret et begrænset antal hotelværelser med rabat. Du kan vælge mellem OCC Hotel Odense ved messen eller Hotel Odeon i city – oplys koden myvendo24 for at få din rabat. Vær opmærksom på, at der er et begrænset antal værelser til rabatpris, og at der er deadline den 9. januar 2024.

Husk, at du booker og betaler direkte på hotellet.

Odense Congress Center tager forbehold for udsolgte værelser.

Promotion Creator er branchens online magasin, der blev lanceret i august 2020 i Danmark.


Magasinet er specielt designet til alle, der arbejder med promotion, og dækker et bredt spektrum af emner der er interessant for branchen, herunder aktuelle nyheder, brancheinformation og produktviden.

Magasinet hedder PROMOTION CREATOR, og det udkommer nu online 12 gange årligt.


Du kan allerede nu annoncere i magasinet, som distribueres elektronisk til ca. 6000 personer der arbejder med promotion og reklame i Danmark, Norge og Sverige


Det er gratis at modtage Promotion Creator, og det er en unik mulighed for at holde sig opdateret med de seneste tendenser og nyheder inden for promotion-branchen i Danmark.


HIGHLIGHTS FRA MESSEN 2023

myvendofair2024-32
myvendofair2024-37
myvendofair2024-31
myvendofair2024-33
myvendofair2024-44
myvendofair2024-53
myvendofair2024-34
myvendofair2024-40jpg
myvendofair2024-41
myvendofair2024-42
myvendofair2024-45
myvendofair2024-50
myvendofair2024-51
myvendofair2024-54
myvendofair2024-46
myvendofair2024-48
myvendofair2024-49
myvendofair2024-52
myvendofair2024-35
myvendofair2024-36
myvendofair2024-38
myvendofair2024-39
myvendofair2024-43
myvendofair2024-47

På MYVENDO FAIR #7 i Odense Congress Center var der fuld fart på fra morgenstunden.

130 udstillere var glade for at møde de mange veloplagte forhandlere, der havde fundet vej til Odense Congress Center i marts.

Hallen summede af liv og glade dage og 1070 personer gæstede Myvendo Fair.

Vi glæder os allerede til at byde velkommen til Myvendo Fair 2024

ARRANGØR


ET LIV I PROMOTION BRANCHEN!

 

Tilbage i 1991 startede Lisbeth og jeg Adverties - som sælger tilbehør til uniformer og firmatøj. Vi har altid haft en passion for at skabe et sted, hvor producenter og forhandlere af reklamegaver, promotionartikler og firmatøj kan mødes og udveksle idéer.

Efter at have arrangeret flere events i promotionbranchen fik vi idéen om at starte en helt ny fagmesse i Danmark, med det formål at bringe producenter og forhandlere tættere sammen. Og sådan blev MYVENDO FAIR født! Det er en lukket fagmesse, hvor du kan finde alt inden for reklame og promotion produkter.

MYVENDO FAIR bliver afholdt hvert år i Odense Congress Center i uge 10. Vi har haft succes fra starten, og siden vores første messe med 65 udstillere i 2017, har messen vokset sig større og større. I 2023 havde vi 130 udstillere, og messen er nu den største promotionmesse i Skandinavien!

Vi er i en rivende udvikling, og i 2024 afholder vi vores 8. messe. Det er et fantastisk forum for alle, der arbejder med promotion, firmagaver, profilbeklædning, skilte og tekstiltryk.

Og husk, i 2020 lancerede vi også et helt nyt online branchemagasin kaldet PROMOTION CREATOR - specielt designet til fagfolk i promotionbranchen.

Vi ses på MYVENDO FAIR #8 den 6. & 7. marts 2024 i Odense Congress Center.


Venlig hilsen

Lisbeth & Ole Larsen


Du er altid velkommen til at kontakte mig for mere information, på email eller telefon +45 2720 0508.