Serviceinfo udstillere

VI SES PÅ MYVENDO FAIR

Onsdag d. 10. marts & Torsdag d. 11. marts 2021 kl. 9:00 - 17:00

MYVENDO FAIR Hal C    INDGANG NORD    ODENSE CONGRESS CENTER    ØRBÆKVEJ 350    5220 ODENSE     DANMARK

MYVENDOFAIR +45 2720 0508

SERVICE INFO TIL UDSTILLERE

Her kan du finde alle praktiske oplysninger, og er der noget Du er i tvivl om,
kan Du kontakte os på mail eller telefon +45 2720 0508

VIGTIGT, læs også OCCs manual som tilsendes alle udstillere.

A

Adgang til HAL C:

  • Du vil i god tid før messen, modtage en standplan, med ”easy access” til din stand.
  • Adgang til hal C sker gennem porte i Nord og Syd siderne af hallen. Der må ikke køres med palleløftere i indgang Nord / glasgangen.
  • Din stand er tydelig mærket med udstillernavn og stand nummer.
  • Vi vil bede dig komme til receptionen i glasgangen indgang Nord og hente udstillerkort. Husk at registrere alle medarbejder på standen hjemmefra.
  • Har du brug for teknisk assistance kan du henvende dig på OCCs ”Teknisk Service” som du finder i Glasgangen / Indgang Nord.


Affaldscontainere:

  • Under opbygning er der opstillet flere affaldscontainere i hallen. Husk at folde papkasser sammen.

Arrangørkontor / reception:

  • Du kan komme i kontakt med arrangøren på telefon +45 2720 508, eller i receptionen i Indgang Nord / Glasgangen.
  • Hotline under opbygning og i messens åbningstid +45 2870 7077.

B

Betingelser for leje af stand:

  • En stand kan forhåndsreserveres i max 2 uger og kun ifølge særskilt aftale.
  • Leje af en stand bekræftes ved fremsendelse af ordrebekræftelse pr. e-mail og er bindende i henhold til alm. salgsbetingelser som fremsendes sammen med ordrebekræftelsen. Du bedes gennemlæse betingelserne omhyggeligt, og skulle der være uoverensstemmelser i det aftalte skal Du som udstiller omgående give besked, så ordrebekræftelsen kan tilrettes.
  • Du skal især være opmærksom på betingelser vedrørende afbestilling/annullering af en bestilt stand.
  • Fremleje eller udlån af den lejede stand er ikke tilladt, ligesom udstiller ikke må reklamere for firmaer der ikke er tilmeldt som udstiller.
  • Ønsker flere udstillere at leje en fælles stand giver vi gerne særskilt tilbud på dette.


C

COVID 19:

Se information HER.


D

Deadlines


8. januar 2021:

  • OCC hotellet og på Hotel Odeon i City, kan du frem til 8. januar få rabat på hotelværelser. Rabatkode: MYVENDO. (begrænset antal værelser)

 

8. januar 2021:

  • Indsend info og logo til udstillerlisten / profilside på Myvendofair.dk. Husk - vi bruger udstillerinfo til FaceBook, LinkedIn og nyhedsbreve i forbindelse med markedsføring af messen.
  • Indsend annonce til LEVERANDØRKATALOGET (Messekatalog) – vi sender info i god tid.


17. januar 2021:

  • Valg af tæppefarve til din stand, se din ordrebekræftelse.
  • Bestilling af tekniske ydelser hos OCC.

 

19. februar 2021:

  • Bestilling af leje møbler. HER .


19. februar 2021:

  • Tilmelding til SHOW POINT HER .
  • Tilmelding til TAKE AWAY SAMPLES HER .


24. februar 2021:

  • Produkter til SHOWPOINT i henhold til din tilmelding. Dine produkter skal være os i hænde senest d. 24 februar 2021.


1. marts 2021:

  • Tilmelding til NETVÆRKSAFTEN. HER


8. marts 2021:

  • Levering af gods til messen. Se detaljer under "M"


F

Forsikringer:

  • Udstiller er selv ansvarlig for de nødvendige forsikringer, herunder ansvars- og tyveriforsikringer til dækning af medbragt stand- og udstillingsmateriale.
  • Udstiller er ansvarlig for skader, han måtte påføre arrangørens eller OCCs ejendom og/eller materialer.


H

Halplan:

  • Halplanen ændrer sig løbende frem til sidste tilmeldingsdag.
  • Du kan altid bestille en opdateret halplan HER


I

IT og Internet:

  • Der er gratis trådløst netværk til rådighed på hele OCCs område. Har du brug for kablet internet på din stand, kan dette bestilles gennem OCCs udstiller webshop. 


M

Messegods, transport og messelogistik:

Messens logistikpartner er:

ST Messelogistik

OCC

Ørbækvej 350

5220 Odense SØ

Kontaktperson: Steen Thorvaldsson.

E-mail: messe@stml.dk

Telefon: +45 22968183

 

Levering af messegods kan tidligst ske mandag d 8. marts kl: 08:00.

Forsendelser til din stand på messen skal adresseres som følger:

MYVENDO 2021 – HAL C.

Stand nr. og firmanavn. 

C/O Odense Congress Center.

Ørbækvej 350.

DK-5220 Odense SØ.

 

  • Alt gods der fremsendes til messen, vil blive leveret på din stand, og efter opbygning opbevares dit messegods hos ST Messelogistik.
  • Du skal kontakte ST Messelogistik for at få oplyst pris for opbevaring af messegods. Ved messens afslutning, leveres dit messegods tilbage på din stand. Hav tålmodighed med messelogistikken, da der skal køres gods ud til mange stande.
  • Du kan finde detaljerede oplysninger i OCCs udstillermanual/webshop.
  • Afhentning af messegods skal ske senest fredag d. 12. marts 2021 kl. 16:00


Messekatalog / Leverandørkatalog:

  • Alle udstillere har en gratis helsides annonce i messekataloget, som vi kalder LEVERANDØRKATALOGET 2021. Lad din annonce vise det du er bedst til.
  • LEVERANDØRKATALOGET uddeles gratis til alle besøgende på messen. Deadline for aflevering af færdig annonce: Se under D
  • Bestil tekniske specifikationer på annonce HER


Møbeludlejning:

  • Møbler til din stand kan du leje i vores møbelshop. Deadline for bestilling af møbler: Se under D.
  • Se udvalget HER

N

Netværksaften:

  • Netværksaftenen er den hyggelige aften, hvor udstillere og kunder mødes til god mad og overraskende underholdning. Deadline for bestilling af billetter: Se under D.
  • Der er et begrænset antal billetter, så du bør bestille dine billetter i god tid. Program og pris samt yderligere information offentliggøres i november 2020.


O

Opbygning og nedtagning:

  • HAL C er åben for opbygning tirsdag d. 9. marts kl. 08:00 til kl. 22:00. Vær opmærksom på at der ikke må køres med palleløftere i indgang Nord/glasgangen.
  • Bemærk at alle gangarealer skal være ryddet kl. 17.00 af hensyn til rengøring.
  • HAL C er også åben for let opstilling onsdag den 10. marts.fra kl. 7:30 - 8:30. Der må ikke køres med palleløftere onsdag morgen.
  • Nedpakning af stande må først påbegyndes efter messens lukketid, torsdag 11 marts kl. 17:00. Der kan arbejdes med nedtagning i hallen indtil kl. 22:00.
  • Fredag d. 12. marts kan der arbejdes i hallen fra kl. 08:00 til 16:00.
  • Afhentning af messegods: senest fredag d. 12. marts kl. 16:00
  • Adgang til hal C sker gennem Nord port og Syd port.
  • Har du brug for mere tid til opbygning kan dette selvfølgelig imødekommes. Du skal give os besked med dine ønsker HER

 

Odense Congress Center webshop teknik:

  • Du får tilsendt et link og adgangskode til OCCs webshop, hvor du kan bestille forskellige tekniske ydelser og service.
  • Alt, du bestiller i OCCs webshop faktureres fra OCC, og skal betales til OCC.
  • Mangler du dit link og adgangskode, kan du få det HER


Overnatning:

  • Vi har forhåndsreserveret hotelværelser på OCCs hotel på messeområdet, og på Hotel Odeon i Odense City.
  • Du kan bestille værelser med rabat direkte på hotellerne. Deadline for rabat, se under D. Rabatkode: MYVENDO. Der er begrænset antal værelser, så vær hurtig med din bestilling. Du booker og afregner selv med hotellet.


P

Pak ikke ned før tid:

  • Selvom fødderne er trætte efter 2 dages messe, så hold ud i den sidste halve time. Pak ikke ned før lukketid kl. 17:00.


Parkering:

  • OCC har ca 1500 gratis parkeringspladser. Benyt udstillerparkering på den sydlige parkeringsplads, da parkering ved indgang Nord, er forbeholdt vores besøgende.


R

Reception / Arrangørkontor:

  • Du kan komme i kontakt med arrangøren på telefon +45 2720 0508 eller i receptionen i Indgang Nord / Glasgangen.
  • Hotline under opbygning og i messens åbningstid: +45 2870 7077.


Rengøring på stand:

  • Der bliver støvsuget på standen og i gangarealerne tirsdag og onsdag aften.
  • Du skal selv sørge for aftøring af kontaktflader og prøver mellem hvert kundebesøg.


S

Show Points:

  • Alle udstillere kan indlevere produkter og nyheder til vores SHOW POINTs. Deadline for tilmelding se under D.
  • Læs mere og tilmeld dig HER.


Spisning under opbygning:

  • På opbygningsdagen kan du købe sandwich, øl og vand i ”TEKNISK SERVICE” i Glasgangen / Indgang Nord.
  • Gratis kaffe i MOCCADELI kaffebaren.


Spisning på messen:

  • På messen kan alle spise i restauranten ”LARSENs FOOD CAMP” hvor der serveres gode retter til rimelige priser.
  • Vil du have bragt frokost til din stand, kan du bestille det gennem OCCs udstiller webshop.
  • Torsdag d. 11. marts serverer MYVENDO FAIR gratis "SKRUP-AF" snacks og kildevand i LARSENs FOOD CAMP fra
    kl. 16:00 til 17:15.
  • I MOCCADELI kaffebaren, kan du under hele messen hente gratis kaffe, også til din stand. Der er også gratis chokolader, kildevand og chips til alle. 


Standnummer:

  • Dit standnummer fremgår af din ordrebekræftelse, og vil være placeret synligt på standen når du ankommer. I messens åbningstid er dit standnummer og firmanavn placeret på gulvet foran din stand. OBS: Der vil være angivet MAX ANTAL tilladte personer på din stand. Det er dit ansvar at håndhæve dette, og ved et eventuel kontrolbesøg fra myndighederne kan disse udstede bøder, som du selv hæfter for.


Standoplysninger:

  • Standen er opbygget med hvide standvægge, LEDspot over standen, strømstik og gulvtæppe.
  • Højde på standvægge er 250cm.
  • Standvæggene består af hvide plader med aluprofiler. Der må ikke skrues i standplader, ligesom der skal bruges special-tape til montering på plader. Tape kan købes i TEKNISK SERVICE. Se mere i OCCs udstiller webshop.
  • Ødelagte plader skal erstattes - regning fremsendes fra OCC.
  • Du kan bestille ekstra udstyr til din stand gennem OCCs udstiller webshop.


Standplan:

  • Standplanen ændrer sig løbende frem til sidste tilmeldingsdag. Du kan altid bestille en opdateret standplan HER


T

Take Away Samples:

  • TAKE AWAY SAMPLES er to områder hvor du kan få en ”kurv” til vareprøver, som de besøgende kan tage med hjem. Deadline for tilmelding: Se under D.
  • Læs mere om TAKE AWAY SAMPLEs og tilmeld dig HER.


Teknisk Service OCC:

  • Under opbygning og nedtagning er OCC TEKNISK SERVICE behjælpelig med næsten alt hvad du kan komme i tanke om!
  • TEKNISK SERVICE finder du i Glasgangen / Indgang Nord.


U

Udstillerkort:

  • Husk at registrere alt personale på standen inden ankomst og medbring din registrering på telefon, eller som print. Udstillerkort afhentes i MYVVENDO FAIR receptionen i Glasgangen / Indgang Nord.
  • På grund af Covid19 situationen, skal vi registrere antallet af personer i hallen, og derfor skal vi scanne alle adgangskort ved indgangen. Derfor vil vi bede dig om altid at bære dit udstillerkort.
  • Bestil udstillerkort HER.


Udstillermanual og webshop Odense Congress Center:

  • Du får tilsendt et link og adgangskode til OCCs webshop, hvor du kan bestille forskellige tekniske ydelser og service.
  • Alt, du bestiller i OCCs webshop faktureres fra OCC, og skal betales til OCC.
  • Mangler du dit link og adgangskode, kan du få det HER


Å

Åbningstider:

  • Onsdag den 10. marts 2021: 09.00 - 17.00
    Torsdag den 11. marts 2021: 09.00 - 17.00
  • Som udstiller på MYVENDO FAIR forpligter du dig til at udstille, og bemande din stand i hele messens åbningstid.


Tak fordi du læste med så langt

MYVENDO FAIR v/ VENDOR aps

SKOVSTIEN 3 DK 8800 VIBORG

TLF/PHONE: +45 2720 0508

Email: myvendo@myvendo.dk

FOR UDSTILLERE


BOOK EN STAND -

LAD OS GIVE DIG ET TILBUD


LEJ MESSEUDSTYR OG TEKNIK


TILMELDING SHOWPOINT


TILMELDING TAKEAWAY SAMPLES


SERVICEINFO  UDSTILLER


UDSTILLERKORT


NETVÆRKSAFTEN


OCCs REGLER OG RETNINGSLINJER


FOR BESØGENDE


OPLEV MYVENDO FAIR


UDSTILLERLISTEN


NETVÆRKSAFTEN


BILLETTER


FOR EXHIBITORS


BOOK STAND 2021 -

LETS MAKE YOU AN OFFER


RENT FURNITURE AND TECHNICAL SERVICE


SIGN UP: SHOWPOINT


SIGN UP: TAKEAWAY SAMPLES


SERVICE INFORMATION


EXHIBITOR BADGE


NETWORK PARTY


OCC RULES AND
GUIDE LINES


FOR VISITORS


EXPERIENCE MYVENDO FAIR


EXHIBITOR LIST


NETWORK PARTY


ADMISSION TICKETS