A-Z information til udstillere

2025

A-Z INFORMATION TIL UDSTILLERE

Her kan du finde alle praktiske oplysninger du har brug for.

Hvis du er i tvivl om noget eller har spørgsmål, kan du kontakte os på mail eller telefon +45 2720 0508

Messen afholdes på Odense Congress Center herefter benævnt OCC.

Messens arrangør er Myvendo Fair v/ Vendor ApS


A

Adgang til HAL C:

  • Du vil i god tid før messen, modtage en standplan, med ”easy access” til din stand.
  • Adgang til hal C sker gennem porte i Nord og Syd siderne af hallen. Der må ikke køres med palleløftere i indgang Nord / glasgangen.
  • Din stand er tydelig mærket med udstillernavn og stand nummer.
  • Vi vil bede dig komme til receptionen i glasgangen indgang Nord og hente udstillerkort. Husk at registrere alle medarbejder på standen hjemmefra.
  • Har du brug for teknisk assistance kan du henvende dig på OCCs ”Teknisk Service” som du finder i Glasgangen / Indgang Nord.


Affaldscontainere:

  • Under opbygning er der opstillet flere affaldscontainere i hallen. Husk at folde papkasser sammen.


Arrangør:

  • Messen arrangeres af Myvendo Fair v/ Vendor ApS. Skovstien 3. 8800 Viborg. Tlf.: +45 2720 0508.


Arrangørkontor / reception:

  • Du kan komme i kontakt med arrangøren på telefon +45 2720 0508, eller i receptionen i Indgang Nord / Glasgangen.


B

Bannere i indgangen:

  • Du har mulighed for at få et banner op i indgangen ved receptionen. Du kan se mere om muligheder og få et tilbud HER


Besøgsliste:

  • Vi gør opmærksom på at der på grund af GDPR-regler ikke udleveres/fremsendes besøgsliste efter messen. Vi henstiller til, at du bruger den gratis Lead Scan App til at indsamle informationer om de besøgende, der har besøgt din stand.


Betingelser for leje af stand:

  • En stand kan forhåndsreserveres i max 2 uger og kun ifølge særskilt aftale.
  • Leje af en stand bekræftes ved fremsendelse af ordrebekræftelse pr. e-mail og er bindende i henhold til alm. salgsbetingelser, som fremsendes sammen med ordrebekræftelsen. Du bedes gennemlæse betingelserne omhyggeligt og skulle der være uoverensstemmelser i det aftalte, skal du som udstiller omgående give os besked, så ordrebekræftelsen kan tilrettes.
  • Du skal især være opmærksom på betingelser vedrørende afbestilling/annullering af en bestilt stand.
  • Fremleje eller udlån af den lejede stand er ikke tilladt, ligesom udstiller ikke må reklamere for firmaer, der ikke er tilmeldt som udstiller.
  • Ønsker flere udstillere at leje en fælles stand, giver vi gerne særskilt tilbud på dette.


Billetter:

  • Som udstiller skal du synligt bære dit udstillerkort i messens åbningstid.
  • Under opbygning og nedtagning er det ikke nødvendigt at have udstiller/arbejdskort.


D

DEADLINES:


30. september 2024

  • Billetbestilling for besøgende og udstillere åbner.


4. november 2024

  • Billetbestilling til meet n` eat åbner.


4. november 2024

  • Booking af banner reklamer i vores nyhedsbreve.


2. januar 2025

  • Hotelrabat slutter. Husk at oplyse koden Myvendo25


13. januar 2025:

  • Valg af tæppefarve til din stand, se din ordrebekræftelse. Vælg mellem Blå, Sort, Grå, Grøn, Rød, Grå.


13. januar 2025:

  • Sidste frist for bestilling af tekniske ydelser, såsom wirer, ekstra strøm etc.


13. januar 2025:

  • Tilmelding til banner i indgangen.

13. januar 2025:

  • Tilmelding til plakat i restauranten.


27. januar 2025:

  • Indsend færdig JPEG fil til dit banner i indgangen eller til dine standvægge, hvis du har bestilt dette.

 

27. januar 2025:

  • Indsend færdig JPEG fil til din plakat i restauranten, hvis du har bestilt dette.


3. februar 2025:

  • Tilmelding til SHOW POINT HER.
  • Tilmelding til TAKE AWAY SAMPLES HER.
  • Tilmelding til UNDER THE CHRISTMAS TREE HER
  • Tilmelding til KATALOGBAR i indgangen HER


10. februar 2025:

  • Produkter til SHOWPOINT i henhold til din tilmelding. Dine produkter skal være os i hænde senest d. 10. februar 2025. Da vi har mange  områder, der skal dekoreres, beder vi dig overholde denne deadline. 


10. februar 2025

  • Beskrivelse af dit produkt til UNDER THE CHRISTMAS TREE skal indsendes til myvendofair@myvendofair.dk.


10. februar 2025

  • Sidste friste for indsendelse af materiale til din profilside.


    17. februar 2025:

    • Sidste frist for bestilling af leje møbler HER.


    28. februar 2025:

    • Sidste frist for tilmelding til NETVÆRKSAFTEN HER.
    • Sidste frist for booking af MYVENDO FairStay ophold HER.


    3. marts 2025:

    • Levering af gods til messen. Se detaljer under M


      7. marts 2025:

      • Afhentning af messegods senest kl. 16:00. Se detaljer under M


      F

      FairStay:

      • Vores nye messeophold der gør det nemmere at bestille alt i én samlet pakke.
      • Læs mere HER


      Forsikringer:

      • Udstiller er selv ansvarlig for de nødvendige forsikringer, herunder ansvars- og tyveriforsikringer til dækning af medbragt stand- og udstillingsmateriale.
      • Udstiller er ansvarlig for skader, han måtte påføre arrangørens eller OCCs ejendom og/eller materialer.


      G

      Gods til messen:

      Messens logistikpartner er:

      ST Messelogistik

      OCC

      Ørbækvej 350

      5220 Odense SØ

      Kontaktperson: Steen Thorvaldsson.

      E-mail: messe@stml.dk

      Telefon: +45 2296 8183


      Levering af messegods kan tidligst ske mandag 3. marts 2025 kl. 08:00.

      Forsendelser til din stand på messen skal adresseres som følger:

      MYVENDO 2024 – HAL C.

      Stand nr. og firmanavn.

      C/O Odense Congress Center.

      Ørbækvej 350.

      DK-5220 Odense SØ.


      • Alt gods der fremsendes til messen, vil blive leveret på din stand, og efter opbygning opbevares dit messegods hos ST Messelogistik.
      • Du skal kontakte ST Messelogistik for at få oplyst pris for levering og opbevaring af messegods.
      • Vær opmærksom på at der ikke må opbevares messegods bagved standvæggene i hallen.
      • Ved messens afslutning, leveres dit messegods tilbage på din stand. Hav tålmodighed med messelogistikken, da der skal køres gods ud til mange stande.
      • Afhentning af messegods skal ske senest fredag d. 7. marts 2025 kl. 16:00


      Gulvtæppe på din stand:

      • Vælg mellem flg. standard farver: Blå, Grøn, Grå, Rød eller Sort. Hvis du ønsker en anden farve, så kontakt OS.

        Se deadline under D


      H

      Halplan:

      • Halplanen ændrer sig løbende frem til sidste tilmeldingsdag.
      • Du kan altid bestille en opdateret halplan HER.


      Hotel:

      • Odense Congress Center har forhåndsreserveret et begrænset antal hotelværelser på OCCs hotel Odense på messeområdet.
      • Du skal bestille værelse direkte på hotellet. Oplys koden Myvendo25 og få rabat. Der er begrænset antal værelser med rabat, så vær hurtig med din bestilling. Du booker og afregner selv med hotellet.
      • Odense Congress Center tager forbehold for udsolgte værelser.


      I

      IT og Internet:

      • Der er gratis trådløst netværk til rådighed på hele OCCs område. Har du brug for kablet internet på din stand, kan dette bestilles gennem vores webshop. HER


      K

      Katalogbar i indgangen:

      • Du har mulighed for at tilmelde dig katalogbaren i indgangen/receptionen, så afsætter vi en plads til dine kataloger med et skilt med udstillernavn og standnr. Der er gratis tasker som de besøgende kan putte katalogerne i. Du skal være opmærksom på at du selv skal medbringe katalogerne og anbringe dem på din plads. Du kan tilmelde dig katalogbaren HER

      L

      Leadscan App:

      • Du får en gratis Leadscan app pr. stand, hvis du har behov for flere brugere, kan du tilkøbe disse. Du kan/skal selv opsamle data fra dine besøgende ved at scanne deres navneskilt med din smart phone. Du har mange muligheder for at tilpasse appen til dit behov, og vi fremsender instruktion i januar, så du kan komme i gang. Du kan tilkøbe flere brugere hvis du har behov for det. Pris per bruger 795,- DKK.


      Leje af møbler:

      • Møbler til din stand kan du leje i vores møbelshop. Deadline for bestilling af møbler: Se under D.
      • Se udvalget HER.
      • Du kan også bestille teknisk udstyr såsom wirer, ekstra strøm og ekstra lys hos os, vær opmærksom på at teknisk udstyr ordrebekræftes og faktureres af Odense Congress Center. Deadline se under D.


      M

      Markedsføring:

      • Vi bruger udstillerinfo til FaceBook, Instagram, LinkedIn og nyhedsbreve i forbindelse med markedsføring af messen. Så HUSK så tidligt som muligt at indsende info og logo til udstillerlisten / profilside på Myvendofair.dk. Hvis du mangler information - send os en MAIL 
      • SoMe opslag - Husk at indsende materiale til dit opslag. Vi markedsfører dig på facebook, Instagram og LinkedIn. Vi poster i takt med at vi modtager materiale.
      • Husk at du kan tegne annonce i online magasinet Promotion Creator i god tid før messen.
      • Det er yderst vigtigt, at du selv gør en indsats for, at dine kunder kommer og besøger dig på messen. Derfor - inviter dine kunder. Mangler du logo, eller er der andet vi kan hjælpe med, er du altid velkommen til at kontakte os.


      Messegods, transport og messelogistik:

      Messens logistikpartner er:

      ST Messelogistik

      OCC

      Ørbækvej 350

      5220 Odense SØ

      Kontaktperson: Steen Thorvaldsson.

      E-mail: messe@stml.dk

      Telefon: +45 2296 8183

       

      Levering af messegods kan tidligst ske mandag 3. marts 2025 kl. 08:00.

      Forsendelser til din stand på messen skal adresseres som følger:

      MYVENDO 2025 – HAL C.

      Stand nr. og firmanavn. 

      C/O Odense Congress Center.

      Ørbækvej 350.

      DK-5220 Odense SØ.

       

      • Alt gods der fremsendes til messen, vil blive leveret på din stand, og efter opbygning opbevares dit messegods hos ST Messelogistik.
      • Du skal kontakte ST Messelogistik for at få oplyst pris for levering og opbevaring af messegods.
      • Vær opmærksom på at der ikke må opbevares messegods bagved standvæggene i hallen.
      • Ved messens afslutning, leveres dit messegods tilbage på din stand. Hav tålmodighed med messelogistikken, da der skal køres gods ud til mange stande.
      • Afhentning af messegods skal ske senest fredag d. 7. marts 2025 kl. 16:00


      Messeophold:

      • Benyt dig af vores nye FairStay ophold og gør din booking af hotel, netværksaftenen meet n´ eat og din frokost på messen nemmere, og til en god pris.
      • Se og læs mere HER


      Musik på din stand:

      • Det er kun tilladt at spille musik på din stand, såfremt det ikke er til gene for de omkringliggende udstillere, enhver klage over lydniveau fra de omkringliggende stand skal efterkommes.
      • Har du musik på din stand, er det dit eget ansvar at betale afgift til Koda/Gramex.


      Møbeludlejning:

      • Møbler til din stand kan du leje i vores møbelshop. Deadline for bestilling af møbler: Se under D.
      • Se udvalget HER.
      • Du kan også bestille teknisk udstyr såsom wirer, ekstra strøm og ekstra lys hos os, vær opmærksom på at teknisk udstyr ordrebekræftes og faktureres af Odense Congress Center. Deadline se under D.

      N

      Netværksaften:

      • Netværksaftenen er den hyggelige aften, hvor udstillere og kunder mødes til god mad og overraskende underholdning. Deadline for bestilling af billetter: Se under D.
      • Der er et begrænset antal billetter, så du bør bestille dine billetter i god tid. Du kan se mere om den hyggelige aften HER.


      Nedtagning og opbygning:

      • HAL C er åben for opbygning tirsdag d. 4. marts kl. 08:00 til kl. 22:00.
      • Vær opmærksom på, at der ikke må køres med palleløftere i indgang Nord/glasgangen.
      • Bemærk at alle gangarealer skal være ryddet kl. 17.00 af hensyn til rengøring og pålægning af gangtæpper.
      • HAL C er også åben for let opstilling onsdag d. 5. marts fra kl. 7:30 - 8:30. Der må ikke køres med palleløftere i hallen onsdag morgen.
      • Nedpakning af stande må først påbegyndes efter messens lukketid, torsdag d. 6. marts kl. 16:00. Der kan arbejdes med nedtagning i hallen indtil kl. 22:00.
      • Fredag d. 7. marts kan der arbejdes i hallen fra kl. 08:00 til 12:00.
      • Afhentning af messegods: senest fredag d. 7. marts kl. 16:00
      • Adgang til hal C sker gennem Nord port og Syd port.
      • Har du brug for mere tid til opbygning kan dette selvfølgelig imødekommes. Du skal give os besked med dine ønsker HER.
      • Under opbygning og nedtagning er det ikke nødvendigt at have udstiller/arbejdskort.


      O

      Opbevaring af messegods:

      • Du skal kontakte ST Messelogistik for at få oplyst pris for opbevaring af messegods.
      • ST Messelogistik

        OCC

        Ørbækvej 350

        5220 Odense SØ

        Kontaktperson: Steen Thorvaldsson.

        E-mail: messe@stml.dk - Telefon: +45 2296 8183

      • Vær opmærksom på at der ikke må opbevares messegods bagved standvæggene i hallen.
      • Ved messens afslutning, leveres dit messegods tilbage på din stand. Hav tålmodighed med messelogistikken, da der skal køres gods ud til mange stande.


      Opbygning og nedtagning:

      • HAL C er åben for opbygning tirsdag d. 4. marts kl. 08:00 til kl. 22:00.
      • Vær opmærksom på, at der ikke må køres med palleløftere i indgang Nord/glasgangen.
      • Bemærk at alle gangarealer skal være ryddet kl. 17.00 af hensyn til rengøring og pålægning af gangtæpper.
      • HAL C er også åben for let opstilling onsdag d. 5. marts fra kl. 7:30 - 8:30. Der må ikke køres med palleløftere i hallen onsdag morgen.
      • Nedpakning af stande må først påbegyndes efter messens lukketid, torsdag d. 6. marts kl. 16:00. Der kan arbejdes med nedtagning i hallen indtil kl. 22:00.
      • Fredag d. 7. marts kan der arbejdes i hallen fra kl. 08:00 til 12:00.
      • Afhentning af messegods: senest fredag d. 7. marts kl. 16:00
      • Adgang til hal C sker gennem Nord port og Syd port.
      • Har du brug for mere tid til opbygning kan dette selvfølgelig imødekommes. Du skal give os besked med dine ønsker HER.
      • Under opbygning og nedtagning er det ikke nødvendigt at have udstiller/arbejdskort.

       

      Odense Congress Center:

      • Odense Congress Center, regler og retningslinjer for udstillere, se HER.


      Overnatning:

      • Odense Congress Center har forhåndsreserveret et begrænset antal hotelværelser på OCCs hotel Odense på messeområdet.
      • Du skal bestille værelse direkte på hotellet. Oplys koden Myvendo25 og få rabat. Der er begrænset antal værelser med rabat, så vær hurtig med din bestilling. Du booker og afregner selv med hotellet.
      • Odense Congress Center tager forbehold for udsolgte værelser.
      • Du kan også benytte dig af FairStay ophold og få frokost, netværksaften meet n´ eat og hotelovernatning i en samlet pakke - læs mere HER


      P

      Pak ikke ned før tid:

      • Selvom fødderne er trætte efter 2 dages messe, så hold ud i den sidste halve time. Pak ikke ned før lukketid kl. 16:00.


      Parkering:

      • OCC har ca. 1500 gratis parkeringspladser. Benyt udstillerparkering på den sydlige parkeringsplads, da parkering ved indgang Nord, er forbeholdt vores besøgende.


      Plakat i restaurant:

      • Få din egen plakat i restauranten. Str. 145cm * 190cm. Tilmeld dig HER


      Profilside:

      • HUSK - vi bruger udstillerinfo til FaceBook, LinkedIn og nyhedsbreve i forbindelse med markedsføring af messen. Så husk at indsende info og logo til udstillerlisten / profilside på Myvendofair.dk.


      PromotionCreator:

      • Promotion Creator er det Danske online branchemagasin - udgives 10 gange årligt, der kommer ud til alle der arbejder med reklamegaver, promotion produkter, firmagaver, firmatøj og kommunikation. Læs mere HER


      R

      Reception / Arrangørkontor:

      • Du kan komme i kontakt med arrangøren på telefon +45 2720 0508 eller i receptionen i Indgang Nord / Glasgangen.


      Rengøring på standen:

      • Der bliver støvsuget på standen og i gangarealerne tirsdag og onsdag aften.


      S

      Show Points:

      • Alle udstillere kan indlevere produkter og nyheder til vores SHOWPOINTs. Deadline for tilmelding se under D.
      • Læs mere og tilmeld dig HER.


      SoMe:

      • Vi markedsfører messen på Facebook, Instagram og LinkedIn med vores udstilleres eget opslag, det vil sige at du som udstiller leverer et billede og tekst til os, og så sørger vi for resten.


      Spisning under opbygning:

      • På opbygningsdagen kan du købe sandwich, øl og vand i ”TEKNISK SERVICE” i Glasgangen / Indgang Nord.
      • Gratis kaffe, te og vand i kaffebaren.


      Spisning på messen:

      • På messen kan alle spise i den hyggelige restaurant, hvor der serveres gode retter der passer til restaurantens tema, og til rimelige priser.
      • Vil du have bragt frokost til din stand, kan du bestille det gennem vores webshop.
      • I kaffebaren, kan du under hele messen hente gratis kaffe eller te, også til din stand.
      • Der er også gratis chokolader, kildevand og chips til alle. 


      Standleje betingelser:

      • En stand kan forhåndsreserveres i max 2 uger og kun ifølge særskilt aftale.
      • Leje af en stand bekræftes ved fremsendelse af ordrebekræftelse pr. e-mail og er bindende i henhold til alm. salgsbetingelser, som fremsendes sammen med ordrebekræftelsen. Du bedes gennemlæse betingelserne omhyggeligt og skulle der være uoverensstemmelser i det aftalte, skal Du som udstiller omgående give os besked, så ordrebekræftelsen kan tilrettes.
      • Du skal især være opmærksom på betingelser vedrørende afbestilling/annullering af en bestilt stand.
      • Fremleje eller udlån af den lejede stand er ikke tilladt, ligesom udstiller ikke må reklamere for firmaer, der ikke er tilmeldt som udstiller.
      • Ønsker flere udstillere at leje en fælles stand, giver vi gerne særskilt tilbud på dette.


      Standnummer:

      • Dit standnummer fremgår af din ordrebekræftelse og vil være placeret synligt på standen, når du ankommer. I messens åbningstid er dit standnummer og firmanavn placeret på gulvet foran din stand.


      Standoplysninger:

      • Standen er opbygget med hvid standvæg, LEDspot over standen, strømstik og gulvtæppe. Du får tilsendt en tegning af din stand sammen med ordrebekræftelsen.
      • Strøm på standen er 6amp. hvilket er rigeligt til: opladning af telefoner, PCer, fjernsyn eller et køleskab. Hvis du har brug for mere strøm, til f.eks en kaffemaskine skal du bestille 10amp. i vores webshop. HER
      • Højde på standvægge er 250cm. Bredde 100cm.
      • Standvæggene består af hvide plader med aluprofiler. Der må ikke skrues i standplader, ligesom der skal bruges special-tape til montering på plader. Tape kan købes i TEKNISK SERVICE.
      • Ødelagte plader skal erstattes - regning fremsendes fra OCC.
      • Du kan bestille ekstra udstyr til din stand i vores webshop. HER


      Standplan:

      • Standplanen ændrer sig løbende frem til sidste tilmeldingsdag. Du kan altid bestille en opdateret standplan HER.


      T

      Take Away Samples:

      • TAKE AWAY SAMPLES er området hvor du kan få en kurv til vareprøver. Deadline for tilmelding: Se under D.
      • Læs mere om TAKE AWAY SAMPLEs og tilmeld dig HER.


      Teknisk Service OCC:

      • Under opbygning, åbningsdage og nedtagning er OCC TEKNISK SERVICE behjælpelig med næsten alt hvad du kan komme i tanke om!
      • TEKNISK SERVICE finder du i Glasgangen / Indgang Nord.

      Teknisk udstyr:

      • Bestil teknisk udstyr såsom wirer, ekstra strøm og ekstra lys hos os, vær opmærksom på at teknisk udstyr ordrebekræftes og faktureres af Odense Congress Center. Deadline se under D.
      • Se mere HER


      Tæpper:


      • Vælg mellem flg. standard farver: Blå, Grøn, Grå, Rød eller Sort. Hvis du ønsker en anden farve, så kontakt OS. Se deadline under D


      U

      Udstillerkontor:

      • Under opbygning, åbningsdage og nedtagning er OCC TEKNISK SERVICE behjælpelig med næsten alt hvad du kan komme i tanke om!
      • TEKNISK SERVICE finder du i Glasgangen / Indgang Nord.
      • Du kan komme i kontakt med arrangøren på telefon +45 2720 0508, eller i receptionen i Indgang Nord / Glasgangen,


      Udstillerkort:

      • Husk at registrere alt personale på standen inden ankomst og medbring din registrering på telefon, eller som print. Udstillerkort afhentes i MYVVENDO FAIR receptionen i Glasgangen / Indgang Nord.
      • Som udstiller skal du synligt bære dit udstillerkort i messens åbningstid.
      • Under opbygning og nedtagning er det ikke nødvendigt at have udstiller/arbejdskort
      • Bestil gratis udstillerkort HER.


      Udstillerliste:

      • HUSK - vi bruger udstillerinfo til FaceBook, LinkedIn og nyhedsbreve i forbindelse med markedsføring af messen. Så husk at indsende info og logo til udstillerlisten / profilside på Myvendofair.dk.


      Udstillingssted:

      • Odense Congress Center

        Ørbækvej 350

        5220 Odense SØ

        Danmark
        Hal C - 6000m2


      Udstyr til din stand:

        • Bestil teknisk udstyr såsom wirer, ekstra strøm og ekstra lys hos os, vær opmærksom på at teknisk udstyr ordrebekræftes og faktureres af Odense Congress Center. Deadline se under D.
        • Se mere HER


      Under the Christmas Tree:

      • Det store trendområde med fokus på julegaver. Deadline for tilmelding, se under D.
      • Læs mere om UNDER THE CHRISTMAS TREE og tilmeld dig HER.


      Å

      Åbningstider for besøgende:

               Onsdag d. 5. marts 2025: 09.00 - 17.00
               Torsdag d. 6. marts 2025: 09.00 - 16.00


      Åbningstider for udstillere:

      • Opbygning:

              Tirsdag d. 4. marts 2025: 08.00 - 22.00 
              Onsdag d. 5. marts 2025 07.30 - 08.30


               Onsdag d. 5. marts 2025: 09.00 - 17.00

               Torsdag d. 6. marts 2025: 09.00 - 16.00


      • Nedtagning:
        Torsdag d. 6. marts 2025: 16.00 - 22.00
        Fredag d. 7. marts 2025: 08.00 - 12.00

      • Som udstiller på MYVENDO FAIR forpligter du dig til at udstille og bemande din stand i hele messens åbningstid.


        Tak fordi du læste med så langt