Serviceinfo udstillere

SERVICE INFO TIL UDSTILLERE

Her kan du finde alle praktiske oplysninger du har brug for.

Hvis du er i tvivl om noget eller har spørgsmål, kan du kontakte os på mail eller telefon +45 2720 0508

VIGTIGT, læs også OCCs information som tilsendes fra OCC til alle udstillere.

A

Adgang til HAL C:

  • Du vil i god tid før messen, modtage en standplan, med ”easy access” til din stand.
  • Adgang til hal C sker gennem porte i Nord og Syd siderne af hallen. Der må ikke køres med palleløftere i indgang Nord / glasgangen.
  • Din stand er tydelig mærket med udstillernavn og stand nummer.
  • Vi vil bede dig komme til receptionen i glasgangen indgang Nord og hente udstillerkort. Husk at registrere alle medarbejder på standen hjemmefra.
  • Har du brug for teknisk assistance kan du henvende dig på OCCs ”Teknisk Service” som du finder i Glasgangen / Indgang Nord.


Affaldscontainere:

  • Under opbygning er der opstillet flere affaldscontainere i hallen. Husk at folde papkasser sammen.

Arrangørkontor / reception:

  • Du kan komme i kontakt med arrangøren på telefon +45 2720 0508, eller i receptionen i Indgang Nord / Glasgangen.


B

Betingelser for leje af stand:

  • En stand kan forhåndsreserveres i max 2 uger og kun ifølge særskilt aftale.
  • Leje af en stand bekræftes ved fremsendelse af ordrebekræftelse pr. e-mail og er bindende i henhold til alm. salgsbetingelser som fremsendes sammen med ordrebekræftelsen. Du bedes gennemlæse betingelserne omhyggeligt, og skulle der være uoverensstemmelser i det aftalte skal Du som udstiller omgående give besked, så ordrebekræftelsen kan tilrettes.
  • Du skal især være opmærksom på betingelser vedrørende afbestilling/annullering af en bestilt stand.
  • Fremleje eller udlån af den lejede stand er ikke tilladt, ligesom udstiller ikke må reklamere for firmaer der ikke er tilmeldt som udstiller.
  • Ønsker flere udstillere at leje en fælles stand giver vi gerne særskilt tilbud på dette.


C

COVID 19:

Der er på dette tidspunkt ingen restriktioner i forhold til Covid19 - i tilfælde af ændringer kan opdateringer ses HER.


D

Deadlines


1. december 2021:

  • Valg af tæppefarve til din stand, se din ordrebekræftelse.


3. januar 2022:

  • Billetbestilling for gæster og udstillere åbner.


6. januar 2022:

  • Webshop for bestilling af tekniske ydelse hos OCC åbner. Du modtager en mail fra OCC med login og password.


7. januar 2022:

  • Indsend info og logo til udstillerlisten / profilside på Myvendofair.dk. Husk - vi bruger udstillerinfo til FaceBook, LinkedIn og nyhedsbreve i forbindelse med markedsføring af messen.
  • Sidste frist for indsendelse af annonce til LEVERANDØRKATALOGET (Messekatalog) – vi sender info i god tid.


7. januar 2022:

  • Sidste frist for rabat på OCC hotellet og på Hotel Odeon i City. Rabatkode: MYVENDO. (begrænset antal værelser)


20. januar 2022:

  • Sidste frist for bestilling af tekniske ydelser hos OCC.

 

11. februar 2022:

  • Tilmelding til SHOW POINT HER.
  • Tilmelding til TAKE AWAY SAMPLES HER.
  • Tilmelding til UNDER THE CHRISTMAS TREE HER.


17. februar 2022:

  • Produkter til SHOWPOINT i henhold til din tilmelding. Dine produkter skal være os i hænde senest d. 17. februar 2022.
  • Beskrivelse af dit produkt til UNDER THE CHRISTMAS TREE skal indsendes til Myvendofair.


21. februar 2022:

  • Sidste frist for bestilling af leje møbler HER.


25. februar 2022:

  • Sidste frist for tilmelding til NETVÆRKSAFTEN HER.


7. marts 2022:

  • Levering af gods til messen. Se detaljer under "M"


F

Forsikringer:

  • Udstiller er selv ansvarlig for de nødvendige forsikringer, herunder ansvars- og tyveriforsikringer til dækning af medbragt stand- og udstillingsmateriale.
  • Udstiller er ansvarlig for skader, han måtte påføre arrangørens eller OCCs ejendom og/eller materialer.


H

Halplan:

  • Halplanen ændrer sig løbende frem til sidste tilmeldingsdag.
  • Du kan altid bestille en opdateret halplan HER.


I

IT og Internet:

  • Der er gratis trådløst netværk til rådighed på hele OCCs område. Har du brug for kablet internet på din stand, kan dette bestilles gennem OCCs udstiller webshop. 


M

Messegods, transport og messelogistik:

Messens logistikpartner er:

ST Messelogistik

OCC

Ørbækvej 350

5220 Odense SØ

Kontaktperson: Steen Thorvaldsson.

E-mail: messe@stml.dk

Telefon: +45 22968183

 

Levering af messegods kan tidligst ske fredag 4. marts 2022 kl: 08:00.

Forsendelser til din stand på messen skal adresseres som følger:

MYVENDO 2022 – HAL C.

Stand nr. og firmanavn. 

C/O Odense Congress Center.

Ørbækvej 350.

DK-5220 Odense SØ.

 

  • Alt gods der fremsendes til messen, vil blive leveret på din stand, og efter opbygning opbevares dit messegods hos ST Messelogistik.
  • Du skal kontakte ST Messelogistik for at få oplyst pris for opbevaring af messegods.
  • Ved messens afslutning, leveres dit messegods tilbage på din stand. Hav tålmodighed med messelogistikken, da der skal køres gods ud til mange stande.
  • Du kan finde detaljerede oplysninger i OCCs udstillermanual/webshop.
  • Afhentning af messegods skal ske senest fredag d. 11. marts 2022 kl. 16:00


Messekatalog / Leverandørkatalog:

  • Alle udstillere har en gratis helsides annonce i MESSEKATALOGET 2022. Lad din annonce vise det du er bedst til.
  • MESSEKATALOGET uddeles gratis til alle besøgende på messen. Deadline for aflevering af færdig annonce: Se under D
  • Bestil tekniske specifikationer på annonce HER.


Møbeludlejning:

  • Møbler til din stand kan du leje i vores møbelshop. Deadline for bestilling af møbler: Se under D.
  • Se udvalget HER.

N

Netværksaften:

  • Netværksaftenen er den hyggelige aften, hvor udstillere og kunder mødes til god mad og overraskende underholdning. Deadline for bestilling af billetter: Se under D.
  • Der er et begrænset antal billetter, så du bør bestille dine billetter i god tid. Program og pris samt yderligere information offentliggøres på et senere tidspunkt.


O

Opbygning og nedtagning:

  • HAL C er åben for opbygning tirsdag d. 8. marts kl. 08:00 til kl. 22:00. Vær opmærksom på at der ikke må køres med palleløftere i indgang Nord/glasgangen.
  • Bemærk at alle gangarealer skal være ryddet kl. 17.00 af hensyn til rengøring og pålægning af gangtæpper.
  • HAL C er også åben for let opstilling onsdag d. 9. marts fra kl. 7:30 - 8:30. Der må ikke køres med palleløftere i hallen tirsdag morgen.
  • Nedpakning af stande må først påbegyndes efter messens lukketid, torsdag d. 10. marts kl. 16:00. Der kan arbejdes med nedtagning i hallen indtil kl. 22:00.
  • Fredag d. 11. marts kan der arbejdes i hallen fra kl. 08:00 til 16:00.
  • Afhentning af messegods: senest fredag d. 11. marts kl. 16:00
  • Adgang til hal C sker gennem Nord port og Syd port.
  • Har du brug for mere tid til opbygning kan dette selvfølgelig imødekommes. Du skal give os besked med dine ønsker HER.

 

Odense Congress Center webshop teknik:

  • Odense Congress Center, regler og retningslinjer for udstillere, se HER.
  • Du får tilsendt et link og adgangskode til OCCs webshop, hvor du kan bestille forskellige tekniske ydelser og service.
  • Alt, du bestiller i OCCs webshop faktureres fra OCC, og skal betales til OCC.
  • Mangler du dit link og adgangskode, kan du få det HER.



Overnatning:

  • Vi har forhåndsreserveret hotelværelser på OCCs hotel på messeområdet, og på Hotel Odeon i Odense City.
  • Du kan bestille værelser med rabat direkte på hotellerne. Deadline for rabat, se under D. Der er begrænset antal værelser, så vær hurtig med din bestilling. Du booker og afregner selv med hotellet.
  • Hotelbestilling, rabatkode for:

    Hotel Odense OCC = myvendo 22 

    Hotel Odeon i City = myvendo2022


P

Pak ikke ned før tid:

  • Selvom fødderne er trætte efter 2 dages messe, så hold ud i den sidste halve time. Pak ikke ned før lukketid kl. 16:00.


Parkering:

  • OCC har ca. 1500 gratis parkeringspladser. Benyt udstillerparkering på den sydlige parkeringsplads, da parkering ved indgang Nord, er forbeholdt vores besøgende.


R

Reception / Arrangørkontor:

  • Du kan komme i kontakt med arrangøren på telefon +45 2720 0508 eller i receptionen i Indgang Nord / Glasgangen.


Rengøring på stand:

  • Der bliver støvsuget på standen og i gangarealerne mandag og tirsdag aften.


S

Show Points:

  • Alle udstillere kan indlevere produkter og nyheder til vores SHOWPOINTs. Deadline for tilmelding se under D.
  • Læs mere og tilmeld dig HER.


Spisning under opbygning:

  • På opbygningsdagen kan du købe sandwich, øl og vand i ”TEKNISK SERVICE” i Glasgangen / Indgang Nord.
  • Gratis kaffe eller te i MOCCADELI kaffebaren.


Spisning på messen:

  • På messen kan alle spise i den hyggelige restaurant, hvor der serveres gode retter der passer til restaurantens tema, og til rimelige priser.
  • Vil du have bragt frokost til din stand, kan du bestille det gennem OCCs udstiller webshop.
  • I MOCCADELI kaffebaren, kan du under hele messen hente gratis kaffe eller te, også til din stand.
  • Der er også gratis chokolader, kildevand og chips til alle. 


Standnummer:

  • Dit standnummer fremgår af din ordrebekræftelse og vil være placeret synligt på standen, når du ankommer. I messens åbningstid er dit standnummer og firmanavn placeret på gulvet foran din stand.


Standoplysninger:

  • Standen er opbygget med hvide standvægge, LEDspot over standen, strømstik og gulvtæppe.
  • Strøm på standen er 6amp. hvilket er rigeligt til: opladning af telefoner, PCer, fjernsyn eller et køleskab. Hvis du har brug for mere strøm, til f.eks en kaffemaskine skal du bestille 10amp. i OCCs webshop.
  • Højde på standvægge er 250cm.
  • Standvæggene består af hvide plader med aluprofiler. Der må ikke skrues i standplader, ligesom der skal bruges special-tape til montering på plader. Tape kan købes i TEKNISK SERVICE. Se mere i OCCs udstiller webshop.
  • Ødelagte plader skal erstattes - regning fremsendes fra OCC.
  • Du kan bestille ekstra udstyr til din stand gennem OCCs udstiller webshop.


Standplan:

  • Standplanen ændrer sig løbende frem til sidste tilmeldingsdag. Du kan altid bestille en opdateret standplan HER.


T

Take Away Samples:

  • TAKE AWAY SAMPLES er området hvor du kan få en ”kurv” til vareprøver. Deadline for tilmelding: Se under D.
  • Læs mere om TAKE AWAY SAMPLEs og tilmeld dig HER.


Teknisk Service OCC:

  • Under opbygning og nedtagning er OCC TEKNISK SERVICE behjælpelig med næsten alt hvad du kan komme i tanke om!
  • TEKNISK SERVICE finder du i Glasgangen / Indgang Nord.


U

Udstillerkort:

  • Husk at registrere alt personale på standen inden ankomst og medbring din registrering på telefon, eller som print. Udstillerkort afhentes i MYVVENDO FAIR receptionen i Glasgangen / Indgang Nord.
  • Bestil udstillerkort HER. (åbner 3. januar 2022).


Udstillerinformation og webshop fra Odense Congress Center:

  • Du får tilsendt et link og adgangskode til OCCs webshop, hvor du kan bestille forskellige tekniske ydelser og service.
  • Alt, du bestiller i OCCs webshop faktureres fra OCC, og skal betales til OCC.
  • Mangler du dit link og adgangskode, kan du få det HER.


Under the Christmas Tree:

  • Det nye trendområde med fokus på julegaver. Deadline for tilmelding, se under D.
  • Læs mere om UNDER THE CHRISTMAS TREE og tilmeld dig HER.



Å

Åbningstider:

  • Onsdag d. 9. marts 2022: 09.00 - 17.00
    Torsdag d. 10. marts 2022: 09.00 - 16.00
  • Som udstiller på MYVENDO FAIR forpligter du dig til at udstille og bemande din stand i hele messens åbningstid.


Tak fordi du læste med så langt