Serviceinfo udstillere

SERVICE INFO TIL UDSTILLERE

Her kan du finde alle praktiske oplysninger du har brug for.

Hvis du er i tvivl om noget eller har spørgsmål, kan du kontakte os på mail eller telefon +45 2720 0508

VIGTIGT, læs også OCCs information som tilsendes fra OCC til alle udstillere.

A

Adgang til HAL C:

  • Du vil i god tid før messen, modtage en standplan, med ”easy access” til din stand.
  • Adgang til hal C sker gennem porte i Nord og Syd siderne af hallen. Der må ikke køres med palleløftere i indgang Nord / glasgangen.
  • Din stand er tydelig mærket med udstillernavn og stand nummer.
  • Vi vil bede dig komme til receptionen i glasgangen indgang Nord og hente udstillerkort. Husk at registrere alle medarbejder på standen hjemmefra.
  • Har du brug for teknisk assistance kan du henvende dig på OCCs ”Teknisk Service” som du finder i Glasgangen / Indgang Nord.


Affaldscontainere:

  • Under opbygning er der opstillet flere affaldscontainere i hallen. Husk at folde papkasser sammen.

Arrangørkontor / reception:

  • Du kan komme i kontakt med arrangøren på telefon +45 2720 0508, eller i receptionen i Indgang Nord / Glasgangen.


B

Betingelser for leje af stand:

  • En stand kan forhåndsreserveres i max 2 uger og kun ifølge særskilt aftale.
  • Leje af en stand bekræftes ved fremsendelse af ordrebekræftelse pr. e-mail og er bindende i henhold til alm. salgsbetingelser som fremsendes sammen med ordrebekræftelsen. Du bedes gennemlæse betingelserne omhyggeligt, og skulle der være uoverensstemmelser i det aftalte skal Du som udstiller omgående give besked, så ordrebekræftelsen kan tilrettes.
  • Du skal især være opmærksom på betingelser vedrørende afbestilling/annullering af en bestilt stand.
  • Fremleje eller udlån af den lejede stand er ikke tilladt, ligesom udstiller ikke må reklamere for firmaer der ikke er tilmeldt som udstiller.
  • Ønsker flere udstillere at leje en fælles stand giver vi gerne særskilt tilbud på dette.


C

COVID 19:

Der er på dette tidspunkt ingen restriktioner i forhold til Covid19 - i tilfælde af ændringer kan opdateringer ses HER.


D

Deadlines


1. december 2021:

  • Valg af tæppefarve til din stand, se din ordrebekræftelse.


3. januar 2022:

  • Billetbestilling for gæster og udstillere åbner.


6. januar 2022:

  • Webshop for bestilling af tekniske ydelse hos OCC åbner. Du modtager en mail fra OCC med login og password.


7. januar 2022:

  • Indsend info og logo til udstillerlisten / profilside på Myvendofair.dk. Husk - vi bruger udstillerinfo til FaceBook, LinkedIn og nyhedsbreve i forbindelse med markedsføring af messen.
  • Sidste frist for indsendelse af annonce til LEVERANDØRKATALOGET (Messekatalog) – vi sender info i god tid.


7. januar 2022:

  • Sidste frist for rabat på OCC hotellet og på Hotel Odeon i City. Rabatkode: MYVENDO. (begrænset antal værelser)


20. januar 2022:

  • Sidste frist for bestilling af tekniske ydelser hos OCC.

 

11. februar 2022:

  • Tilmelding til SHOW POINT HER.
  • Tilmelding til TAKE AWAY SAMPLES HER.
  • Tilmelding til UNDER THE CHRISTMAS TREE HER.


17. februar 2022:

  • Produkter til SHOWPOINT i henhold til din tilmelding. Dine produkter skal være os i hænde senest d. 17. februar 2022.
  • Beskrivelse af dit produkt til UNDER THE CHRISTMAS TREE skal indsendes til Myvendofair.


21. februar 2022:

  • Sidste frist for bestilling af leje møbler HER.


25. februar 2022:

  • Sidste frist for tilmelding til NETVÆRKSAFTEN HER.


7. marts 2022:

  • Levering af gods til messen. Se detaljer under "M"


F

Forsikringer:

  • Udstiller er selv ansvarlig for de nødvendige forsikringer, herunder ansvars- og tyveriforsikringer til dækning af medbragt stand- og udstillingsmateriale.
  • Udstiller er ansvarlig for skader, han måtte påføre arrangørens eller OCCs ejendom og/eller materialer.


H

Halplan:

  • Halplanen ændrer sig løbende frem til sidste tilmeldingsdag.
  • Du kan altid bestille en opdateret halplan HER.


I

IT og Internet:

  • Der er gratis trådløst netværk til rådighed på hele OCCs område. Har du brug for kablet internet på din stand, kan dette bestilles gennem OCCs udstiller webshop. 


M

Messegods, transport og messelogistik:

Messens logistikpartner er:

ST Messelogistik

OCC

Ørbækvej 350

5220 Odense SØ

Kontaktperson: Steen Thorvaldsson.

E-mail: messe@stml.dk

Telefon: +45 22968183

 

Levering af messegods kan tidligst ske fredag 4. marts 2022 kl: 08:00.

Forsendelser til din stand på messen skal adresseres som følger:

MYVENDO 2022 – HAL C.

Stand nr. og firmanavn. 

C/O Odense Congress Center.

Ørbækvej 350.

DK-5220 Odense SØ.

 

  • Alt gods der fremsendes til messen, vil blive leveret på din stand, og efter opbygning opbevares dit messegods hos ST Messelogistik.
  • Du skal kontakte ST Messelogistik for at få oplyst pris for opbevaring af messegods.
  • Ved messens afslutning, leveres dit messegods tilbage på din stand. Hav tålmodighed med messelogistikken, da der skal køres gods ud til mange stande.
  • Du kan finde detaljerede oplysninger i OCCs udstillermanual/webshop.
  • Afhentning af messegods skal ske senest fredag d. 11. marts 2022 kl. 16:00


Messekatalog / Leverandørkatalog:

  • Alle udstillere har en gratis helsides annonce i MESSEKATALOGET 2022. Lad din annonce vise det du er bedst til.
  • MESSEKATALOGET uddeles gratis til alle besøgende på messen. Deadline for aflevering af færdig annonce: Se under D
  • Bestil tekniske specifikationer på annonce HER.


Møbeludlejning:

  • Møbler til din stand kan du leje i vores møbelshop. Deadline for bestilling af møbler: Se under D.
  • Se udvalget HER.

N

Netværksaften:

  • Netværksaftenen er den hyggelige aften, hvor udstillere og kunder mødes til god mad og overraskende underholdning. Deadline for bestilling af billetter: Se under D.
  • Der er et begrænset antal billetter, så du bør bestille dine billetter i god tid. Program og pris samt yderligere information offentliggøres på et senere tidspunkt.


O

Opbygning og nedtagning:

  • HAL C er åben for opbygning tirsdag d. 8. marts kl. 08:00 til kl. 22:00. Vær opmærksom på at der ikke må køres med palleløftere i indgang Nord/glasgangen.
  • Bemærk at alle gangarealer skal være ryddet kl. 17.00 af hensyn til rengøring og pålægning af gangtæpper.
  • HAL C er også åben for let opstilling onsdag d. 9. marts fra kl. 7:30 - 8:30. Der må ikke køres med palleløftere i hallen tirsdag morgen.
  • Nedpakning af stande må først påbegyndes efter messens lukketid, torsdag d. 10. marts kl. 16:00. Der kan arbejdes med nedtagning i hallen indtil kl. 22:00.
  • Fredag d. 11. marts kan der arbejdes i hallen fra kl. 08:00 til 16:00.
  • Afhentning af messegods: senest fredag d. 11. marts kl. 16:00
  • Adgang til hal C sker gennem Nord port og Syd port.
  • Har du brug for mere tid til opbygning kan dette selvfølgelig imødekommes. Du skal give os besked med dine ønsker HER.

 

Odense Congress Center webshop teknik:

  • Odense Congress Center, regler og retningslinjer for udstillere, se HER.
  • Du får tilsendt et link og adgangskode til OCCs webshop, hvor du kan bestille forskellige tekniske ydelser og service.
  • Alt, du bestiller i OCCs webshop faktureres fra OCC, og skal betales til OCC.
  • Mangler du dit link og adgangskode, kan du få det HER.



Overnatning:

  • Vi har forhåndsreserveret hotelværelser på OCCs hotel på messeområdet, og på Hotel Odeon i Odense City.
  • Du kan bestille værelser med rabat direkte på hotellerne. Deadline for rabat, se under D. Rabatkode: MYVENDO. Der er begrænset antal værelser, så vær hurtig med din bestilling. Du booker og afregner selv med hotellet.


P

Pak ikke ned før tid:

  • Selvom fødderne er trætte efter 2 dages messe, så hold ud i den sidste halve time. Pak ikke ned før lukketid kl. 16:00.


Parkering:

  • OCC har ca. 1500 gratis parkeringspladser. Benyt udstillerparkering på den sydlige parkeringsplads, da parkering ved indgang Nord, er forbeholdt vores besøgende.


R

Reception / Arrangørkontor:

  • Du kan komme i kontakt med arrangøren på telefon +45 2720 0508 eller i receptionen i Indgang Nord / Glasgangen.


Rengøring på stand:

  • Der bliver støvsuget på standen og i gangarealerne mandag og tirsdag aften.


S

Show Points:

  • Alle udstillere kan indlevere produkter og nyheder til vores SHOWPOINTs. Deadline for tilmelding se under D.
  • Læs mere og tilmeld dig HER.


Spisning under opbygning:

  • På opbygningsdagen kan du købe sandwich, øl og vand i ”TEKNISK SERVICE” i Glasgangen / Indgang Nord.
  • Gratis kaffe eller te i MOCCADELI kaffebaren.


Spisning på messen:

  • På messen kan alle spise i den hyggelige restaurant, hvor der serveres gode retter der passer til restaurantens tema, og til rimelige priser.
  • Vil du have bragt frokost til din stand, kan du bestille det gennem OCCs udstiller webshop.
  • I MOCCADELI kaffebaren, kan du under hele messen hente gratis kaffe eller te, også til din stand.
  • Der er også gratis chokolader, kildevand og chips til alle. 


Standnummer:

  • Dit standnummer fremgår af din ordrebekræftelse og vil være placeret synligt på standen, når du ankommer. I messens åbningstid er dit standnummer og firmanavn placeret på gulvet foran din stand.


Standoplysninger:

  • Standen er opbygget med hvide standvægge, LEDspot over standen, strømstik og gulvtæppe.
  • Strøm på standen er 6amp. hvilket er rigeligt til: opladning af telefoner, PCer, fjernsyn eller et køleskab. Hvis du har brug for mere strøm, til f.eks en kaffemaskine skal du bestille 10amp. i OCCs webshop.
  • Højde på standvægge er 250cm.
  • Standvæggene består af hvide plader med aluprofiler. Der må ikke skrues i standplader, ligesom der skal bruges special-tape til montering på plader. Tape kan købes i TEKNISK SERVICE. Se mere i OCCs udstiller webshop.
  • Ødelagte plader skal erstattes - regning fremsendes fra OCC.
  • Du kan bestille ekstra udstyr til din stand gennem OCCs udstiller webshop.


Standplan:

  • Standplanen ændrer sig løbende frem til sidste tilmeldingsdag. Du kan altid bestille en opdateret standplan HER.


T

Take Away Samples:

  • TAKE AWAY SAMPLES er området hvor du kan få en ”kurv” til vareprøver. Deadline for tilmelding: Se under D.
  • Læs mere om TAKE AWAY SAMPLEs og tilmeld dig HER.


Teknisk Service OCC:

  • Under opbygning og nedtagning er OCC TEKNISK SERVICE behjælpelig med næsten alt hvad du kan komme i tanke om!
  • TEKNISK SERVICE finder du i Glasgangen / Indgang Nord.


U

Udstillerkort:

  • Husk at registrere alt personale på standen inden ankomst og medbring din registrering på telefon, eller som print. Udstillerkort afhentes i MYVVENDO FAIR receptionen i Glasgangen / Indgang Nord.
  • Bestil udstillerkort HER. (åbner 3. januar 2022).


Udstillerinformation og webshop fra Odense Congress Center:

  • Du får tilsendt et link og adgangskode til OCCs webshop, hvor du kan bestille forskellige tekniske ydelser og service.
  • Alt, du bestiller i OCCs webshop faktureres fra OCC, og skal betales til OCC.
  • Mangler du dit link og adgangskode, kan du få det HER.


Under the Christmas Tree:

  • Det nye trendområde med fokus på julegaver. Deadline for tilmelding, se under D.
  • Læs mere om UNDER THE CHRISTMAS TREE og tilmeld dig HER.



Å

Åbningstider:

  • Onsdag d. 9. marts 2022: 09.00 - 17.00
    Torsdag d. 10. marts 2022: 09.00 - 16.00
  • Som udstiller på MYVENDO FAIR forpligter du dig til at udstille og bemande din stand i hele messens åbningstid.


Tak fordi du læste med så langt